Taula d’Entitats de Gràcia pel Referèndum

Dones ANC hem signat el manifest de suport al referèndum de la Taula d’entitats de Gràcia. El manifest insta a trobar una sortida política i de decisió popular a l’actual situació a Catalunya. Les entitats signants no demanen el vot en cap sentit, sinó el dret a favorables i contraris a exercir la seva opinió i decisió com a ciutadans i ciutadanes lliures i sobiranes.

Les entitats adherides a la Taula d’Entitats de Gràcia pel Referèndum són, per ordre alfabètic:

Acord d’Esquerres per la República Catalana; Amics i amigues de la Violeta; Assemblea Nacional Catalana Gràcia; Associació de Dones No Estàndards; Associació de Veïns del Camp d’en Grassot; Associació de Veïns i Comerciants de la Plaça Lesseps; Associació de Veïns, Veïnes i Comerciants de la Plaça Diamant; Associació Veïnal Vila de Gràcia; Barri Obert, Gràcia amb les persones refugiades; Castellers de la Vila de Gràcia; Club Esportiu Europa; Coordinadora de Colles de Cultura Popular de Gràcia; Dones de l’Assemblea Nacional Catalana; El Centre – Centre Moral i Instructiu de Gràcia; El Cercle de Gràcia; Federació de Colles de Sant Medir; Fòrum Narcís Monturiol; Fundació Festa Major de Gràcia; Gràcia amb el Sàhara; Gràcia Barri Obert; Gràcia Participa; Gràcia Solidària; Lluïsos de Gràcia; Moviment Popular de Gràcia; Òmnium Cultural Gràcia; Orfeó Gracienc; Súmate; Unió Excursionista de Catalunya – Gràcia

(actualitzat a 12 de juliol 2017)

TAULA D’ENTITATS DE GRÀCIA: MANIFEST DE SUPORT AL REFERÈNDUM

El món associatiu és l’eix vertebrador de la vida pública diària de la nostra societat i en formem part persones diverses que lluitem amb escreix dia a dia pel bé comú. Per això entenem que cal que participem del debat que hi ha en el si de la nostra societat sobre la necessitat de celebrar un referèndum per decidir el futur de Catalunya.

Per això, les entitats diverses i plurals dels barris de la Vila de Gràcia hem acordat constituir La Taula d’Entitats de Gràcia amb la voluntat que la nostra veu sigui més rellevant que mai en aquest procés de debat sobre el futur del nostre poble i perquè entenem que és des de la participació des d’on s’han forjat les nostres entitats i associacions i no podem quedar al marge d’aquest procés participatiu clau per al nostre futur.

Així doncs, volem fer una crida a totes les associacions, federacions i altres grups socials del nostre entorn a adherir-se a La Taula d’Entitats de Gràcia així com també a signar aquest Manifest de suport a la celebració d’un referèndum per decidir el futur de Catalunya amb els objectius generals següents:

1- Que les entitats siguem reconegudes com a base de la vida política del procés que està vivint el nostre país i, per tant, se’ns tingui en compte, com a pilar social, en la presa de decisions tant en l’àmbit de la política de partits i com de la política institucional.

2- Que les entitats reunides al voltant de la Taula esmentada, oberta i dialogant, impulsem la màxima participació en el referèndum esmentat perquè, si és el cas, la nova República catalana, garanteixi, al màxim, la diversitat del nostre poble.

3- Que, per tal de trobar sortida a una qüestió cabdal per al nostre futur, les entitats sotasignants d’aquest Manifest treballarem coordinades, des del diàleg i el consens, per tal d’impulsar l’acte democràtic de poder decidir sobre el nostre futur, respectant sempre la pluralitat i la diversitat de les sòcies i socis dels nostres grups i posant de relleu la nostra força social.

4- Que La Taula d’Entitats de Gràcia treballarà de diferents maneres i des d’àmbits diversos per aconseguir que aquest Manifest aconsegueixi el màxim d’adhesions, tant de grups, entitats, associacions, organitzacions polítiques i d’altres persones jurídiques, com de particulars.

Per tot el que hem esmentat, les entitats agrupades al voltant de la Taula d’Entitats signem aquest Manifest de suport al referèndum en data 20 d’abril de 2017.

Dones per la Independència. Sectorial de l'ANC. Reunions mensuals presencials l'últim dimarts de mes, 18:30h, a la seu nacional de l'ANC, c/ Marina, 315 08025 Barcelona i amb la pandèmia per zoom!
Contacte: dones@assemblea.cat @ANCDones
instragram: dones_anc
Telegram: http://t.me/ANCDones
sectorial de les Dones de l'ANC
La Revolta pels Drets
la revolta pels drets
#MaiSoles
Totes amb Carme Forcadell
Totes amb Carme Forcadell
8M2017
ElCanviEtsTu
Les Dones ens mobilitzem pel Sí!
Declaració 8M2017
Les Dones, imparables cap a la República Catalana
25N2016
assemblees ANC
A %d bloguers els agrada això: